Elektrický moped BETIS zelená s homologací pro provoz na silnici

15585
15585
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_01.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_02.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_03.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_04.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_05.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_06.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_07.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_08.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_09.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_10.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_11.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_12.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_13.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_14.jpg
HECHT_BETIS_GREEN_od_2022_Detail_15.jpg
25 990 Kč 21 479 Kč bez DPH

Sestavení elektrokola smontované a seřízené

Sestavení elektrokola smontované a seřízené
Sestavení
599 Kč495 Kč bez DPH
Dostupnost:Skladem ext. 999 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Osobně v prodejněstředa 11.12.
Přepravní společnostípátek 13.12.
KódHECHTBETISGREENEAN8596520006407VýrobceHECHT MOTORS s.r.oZáruka24 měsícůExterní skladC14 - 999 ks

Popis zboží

Elektrický moped s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Motocykl je homoloován jako dvoumístný. O pohon se stará 800 W bezkartáčový motor umístěný v náboji zadního kola. Napájen je z lithiového akumulátorus kapacitou 12 Ah, který skútru dává dojezd až 40 km na nabití. Pokud by výkon motoru nebo kapacita akumulátoru nedostačovaly, je možné dojezd zvýšit pomocí šlapání do pedálů obdobně jako na elektrokole. Maximální rychlost je 40 km/h. Kola jsou osazena 18" x 25 bezdušovými pneumatiky, o bezpečné zastavení se starají kotoučové brzdy. Baterie je plně nabitá za 6 - 7 hodin. Maximální nosnost je 130 kg.

Svou konstrukcí se tak tento skútr stává elektrickou náhradou legendární babety. Oproti ní je však naprosto tichý, bez zplodin, šetrný k životnímu prostředí.

  • Proč musí mít skútr homologaci a SPZ?

    Jediná motorová vozidla, která smějí legálně na silnici bez registrace jsou v podstatě pouze elektrokola a elektrické invalidní vozíky, přičemž Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 168/2013 přesně specifikuje, co může být považováno za elektrokolo. Zejména musí být splněny tři podmínky:

    1. Výkon motoru nesmí být vyšší než 250 W
    2. Motor může pouze pomáhat při šlapání do pedálů
    3. Při dosažení rychlosti 25 km/ h se musí motor samočinně odpojit.

    Dodrženy musí být všechny tři podmínky současně, nestačí proto pouze motocyklu přidat šlapací pedály a tvrdit, že se může jednat o elektrokolo. Jestliže má tedy vozidlo vyšší výkon motoru než 250 W, nebo se pomocí motoru pohybuje i bez šlapání do pedálů, nebo je s pomocí motoru schopno dosáhnout rychlosti vyšší než 25 km/h, jedná se z pohledu zákona o motorové vozidlo, které musí splňovat veškeré náležitosti. Pokud se tedy nemůže jednat o elektrokolo, je to tedy homologace pro provoz na pozemních komunikacích, registrační značka, platné osvědčení technické kontroly a platné zákonné pojištění. Řidič pak samozřejmě musí být držitelem řidičského oprávnění potřebné kategorie.

    Bohužel se můžete setkat na trhu i se stroji, které homologaci pro provoz na pozemních komunikacích nemají, přestože nesplňují parametry pro zařazení do kategorie elektrokol (případně kategorie invalidního či seniorského vozíku). Takové stroje ale na silnici nesmí. Ať už vám prodejce bude z důvodu nepoctivosti, či neznalosti zákona tvrdit cokoli, veškeré případné následky vyplývající z používání takového stroje v rozporu s platnými předpisy ponese vždy pouze provozovatel (řidič).

    Pokud vás s vozidlem bez homologace, platné technické kontroly a bez pojištění odpovědnosti z provozu vozidla zastaví silniční kontrola, pokuta se může vyšplhat v krajním případě až na desítky tisíc korun.

Lithiový akumulátor

Výhodou moderních lithiových amumulátorů je velká hustota energie. V porovnání se staršími typy akumulátorů proto vynikají vysokou kapacitou při nižší hmotnosti a rozměrech. Malý a lehký lithiový akumulátor proto může napájet motor stejně dlouho, jako několikanásobně větší a těžší olověný akumulátor.



 

Parametry

Druh pohonu pohon zadního kola
Typ / druh motoru bezuhlíkový motor
Jmenovitý výkon motoru (kW) 0,8
Dojezd na jedno nabití (km) 40
Max. zatížení (kg) 130
Doba nabíjení (hod.) 6 - 7
Nabíječka - vstupní napětí 230V / 50Hz
Délka (mm) 1700
Šírka se zrcátky vnější (mm) 620
Výška (mm) 1050
Pneumatiky - přední / zadní 18“ x 2,5 / 18“ x 2,5
Typ pneumatiky bezdušová
Hmotnost včetně baterií (kg) 65
Baterie - typ li-ion
Baterie - kapacita (Ah) 12
Baterie - jmenovité napětí (V) 48
Brzdy přední/zadní kotoučové
Bezkartáčový motor Ano
Max. rychlost (km/h) 40
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení